07 December 2017

Auzi Firicele .. pescuit sportiv



        Din pacate romanul nostru este mort de foame indiferent daca are Mercedes, BMW  sau merge cu bicicleta la pescuit. Cand sunt la pescuit , specie - stil de pesciut - scule scumpe sau ieftine , romanul incepe sa gandeasca cu stomacul. Neprezentarea la domiciliu cu peste , la sotie sau la  prieteni , duce la dureri de stomac si nopti nedormite .. Oare cum eu ,pescarul suprem ,nu am prins peste ? Ce poze am sa pun pe Facebook ? Gratarul din curte nu fumega ?  Data viitoare voi fi mai eficient si imi voi lua la mine 30 de undite sau lansete si indiferent de marimea pestelui , gratarul meu va fumega triumfator din nou  iar sotia va fi multumita ca are ce sa curete .Dar,daca stau mai bine sa ma gandesc,as putea sa imi cumpar un aparat si sa curentez o portiune de rau !? Imi voi pune poze pe toate forumurile la care sunt inscris si le voi arata eu lor cine este barosanul ! Am uitat .. trebui neaparat sa il invat si pe asta micu ... 
        Cam asa stau lucrurile pe la noi si vor mai sta asa o lunga perioada de timp . Ne facem permise sa parem sportivi , ne inscriem in asociatii pe care nici macar nu le cunoastem , platim o suma modica pe un carnet care nu are nici o valoare nefiind nimeni care sa te traga de urechi si plecam la pescuit cu gandul ca ala cu barba asa a lasat el lucrurile pe pamant : ma duc la peste , ca sunt pescar sportiv , prind cam tot ce se poate prine ca nu vine nici dracu sa ma controleze , retin ca si Isus a retinut o gramada cand la indemna pe Ion sa il urmeze si imi voi potoli setea de peste la gratar stins cu un bidon de doi litri de ceva luat pe datorie . Dragi pescari sportivi de talie internationala traim vremuri in care stomacul de mai sus trebui  sa ia o pauza, altfel vom merge pe la pescuit impreuna cu copii nostri dragi si le vom povesti pe malul raului, cum eram noi campioni internationali la retinut peste neavand posibilitatea sa le aratam cum arata o anumita specie si mai ales sa povestim in ce conditii traiesc . Sa nu uit .. cand faceti treaba asta , se apropie , luati-va si telefonul dupa voi , platiti-va internetul si aratati-le cum arata un peste . 
  
        




No comments: